Subject: Laserite kasutamine Kabli Valge ÖÖ üritusel Kabli RMK Külastuskeskuses 16-17.08.2024
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 17:11:39 +0300

Tere!

Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastust laserite kasutamiseks Kabli Valge
ÖÖ üritusel RMK Kabli Külastuskeskuses 17.08.2024 järgmistel ajavahemikel

- 16.08 kell 21.30 – 01.00 17.08 (Laserite paigaldus ja testimine)

- 17.08 kell 21.00 – 03.00 18.08 (Üritus ise)

Laserite suunad põhjaloodest edelani. Eesmärk tekitada ümbritsevatele
puudele ja metsa sisse laseriga kujutisi. Enamus kiiri ei välja
lagendikult ja termineeritakse metsaga. Joonis manuses.

Kasutatavad seadmed:

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel oranziga) – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame
tõusunurgaga max 30 kraadi, suund põhjaloodest edelani
b.	OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 20
kraadi, suund põhjaloodest edelani.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ürituse korraldaja: RMK, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Marju Paas, 514 6617

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487